Julklappar

Julen närmar sig och klapparna är snart färdiga...


Dessa "toletthus" på bilden är till mina fästmans familj. Ett ställe att lägga toalettrullar på.
Egen modell och är enkel att göra. Använde min fästman som såg och slav :)
Billiga julklappar om man har knapert om pengar. Dock fattas vita dörrar på husen.


Nästa julklapp är till min syster, en hemma gjord hushållspappersrulle. Enkel modell men hjärtat kan vara svårt att såga ut. Är själv ganska nöjd över den....


Okej, bildsen ser lite konstig ut och oproportionell.Men hursom hälst. Denna julklapp är till min broder som nyligen köpt eget hus, och föreställer en ljusblå toalettskylt. Den är fin mot dörren men knepigare att såga ut. Fin färg i alla fall...


En likadan skylt, åt min farmor med dålig syn. Därför är den röd...

Här fick ni se mina årets julklappar... Hoppas ni fått lite insperation. Hemgjorda julklappar brukar oftats vara de finaste och gjorda med mest omtänksamhet...

GoD JuL

Kommentarer

Populära inlägg