Tid för uppdatering

Mycket har skett sen sist.
2 av 4 prov skrivna, bara de värsta kvar 'gulp'

Men i alla fall... som de flesta vet som läst min blogg, arbetar jag som kursdragare för lågstadieelever. Detta på gott och ont.

Senaste tiden har vi haft lite pyssel vilket betyder jag har mer att fylla i bloggen.

The latest thing är en penal. Jag lovade att jag inte skulle börja klotta med färg,
men kunde inte hålla undan figrarna.



Ni som inte visste, är jag en fantast av beige och bruna färger.

Om ni inte visste så närmare påsken sig....



Är de inte söta?!

Annat som skett i mitt liv...

Nyligen inhandlade jag ett par nya dynvar till sängen från Hemtex



Ekologisk odlad bomull, nu blir Birgitta glad.
Jag måste ta chansen att handla från hemtex när 50% rea pågådde.
Min ekonomiska status som fattig studerande är inte så inspirerande.

Kommentarer

  1. Hah! Tä var dömdee tipona som du hända laga dobbelt fleir åv! Hihi. Söt e di! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg