Long time no see...

Ja, det var länge sedan det blev skrivet i denna blogg. Mycket har hänt. Mina skrivningar är över och hopperligen kommer mössan i vår. Vi får se...
Mycket pyssel och tassel har jag inte hunnit med, men den underbara våren är på kommande och en heldel jobb väntar. Växthuset mitt ska rustas upp och komma i produktion.
Min sista vecka av jobb är kommen. Kommer att sakna barnen, de har varit en typ av terapi för mig. Nästa vecka börjar musikperioden. Jag är både nervös men också rädd inför den kommande veckan. Mina vänner har redan startat före mig med sång. Och jag hoppas verkligen att jag kommer att trivs. Annars bli det tre långa veckor framför mig.
Men nu till dagen. Idag besiktade vi min gamla goda vän, som jag bara väntar med att få köra på bara väger. Men den väntar kommer dock att fördröjas ytterligare en tid, Tyvärr vännen!

Men Ida jag hittade din klassring idag i bilen. Välkommen att ta den tillbacka efter din resa i kos. Hoppas du har det bra där på de vita sandstränderna och alkoholen :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg