Nya tag

Nu är det min tredje semetser dag. Och nu först orkar jag ndas igen. Efter bröllopet dök jag nästa direkt ner i arbetet. 4 veckors simskola 6 dagar i veckan. De tog mig tre dagar att helt återhämta mig.

Men så fort jag kommer till vasa kommer mera bilder upp.
Men magen den växer, och i måndags gick jag runt på stan, och till min förvåning kom jag hem med ett och en annan sak inför framtiden.

Babyns rörelser har jag nu haft kännsla av i två veckorstid, men under de tre senaste dagarna märker jag hur mycket om dagen den egentligen sparkar, vilket inte är lite! Dessutom blir det bara starkar och starkare.... :)
På måndag blir det besök hos barnmorskan igen vilket betyder att jag spenderar veckoslutet i vasa med arbete 7.00 på lördagsmorgonen, så semstern varade inte länge...

Tjingeling

Kommentarer

Populära inlägg