dagisdag

Äntligen, eller?.... så är den fruktade dagen här. Skolan och dagiset tog sin start igår. Varken jag eller pojken var vidare förberedd. Trotts de gick dagen over förväntningarna. Egenvårdaren skickade meddelanden åt mig och uppdaterade hur tillvaron var, vilket kändes JÄTTE bra... nog med tanke på hur många tårar jag fällde i fredags... Idag börjar vi på riktigt med långa dagar. Försöker låtsas vara flitig och sitter vid datorn min halva timme som jag är ledig och amäler mig hit och dit...

Gårdagen. En dagisklar, glad pojke :)




Kommentarer

  1. Also med den Uggleväskan bli Leo helt klart superpoppis i dagis. :) Kramar till hela familjen Åman!

    SvaraRadera
  2. Åh herregud vilken gullunge! Puss & Kram <3

    SvaraRadera
  3. Åå, han ha blivi så stor! Å så söt ha han ju allti vari! :D

    SvaraRadera
  4. Han ha blivi så stor! Å söt ha han ju allti vari! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg