Bakslag

... För både mig och Leo. Leos potträning är helt upp åt skogen. 4-5 bykpåsar kommer hem varje dag. Hemma förstod han att säga till, men nu märks även bakslaget här. Glömmer helt bort något som heter pottan, och vill absolut inte dit. Vill verkligen inte övergå till heltidsblöjor, men jag vet inte heller vad jag ska ta mig till?!

Själv vill jag springa ut från denna modersmålsföreläsning. Mår illa när jag öppnar kalender och inser de långa dagarna, den totala bristen på utrymme och inser att det inte finns rum. Undrar om man ska sjukskriva sig från jobb eller skolan, för att få utrymme i schemat för skolarbetet.

I går slutade jag redan 12! Kom hem och skulle börja med skolarbetet, hushållsarbetet och maten. Slutade att jag sov 2 h. Vilket jag kände att jag behövde. Konstigaste var att jag var så trött och gick sov redan 22 och sov hela natten, fast jag sov på dagen. Vilket inte brukar gå hand i hand annars. Som min man sa, en varningssignal?

Kommentarer

  1. En varningssignal tror jag å. Kör int slut på di sjölv :( Tu måst händ leva å njut åv liivi å.

    SvaraRadera
  2. Lyssna på din kloka man Fanny! Fast man vill händ mä allt precis NU så måst man minns ti andas å. Kanski du kan skipp na jobbtur? Eldä fösök hitt åtminstoni ein da tä vann du unnar di typ 2 tiim ti bara vara? Sköt om dig, hä er int meningen att liivi ska vara tungt och stressit varinda da. Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg