Hösten 2013

Denna höst har det minns sagt varit dött på bloggen. Orsaken är den att jag satt en heldel överlopps tid till springning. Har nu sprungit bort alla mina mamma- kilon, hela 13 kg. Tog ett tag men bättre sent än aldrig. Detta år har jag satt fokus att förbättra min kondis mellan alla andra projekt i vardagen.  Jag har enbart satt ner tid på motion, främst joggning och simning. Ingen diet utan en ny levnadsstil! Visst skulle de gått snabbare ifall jag skulle ändra mina matvanor, men det finns ingen ork eller tid över för de. De räcker med att ha skoldagar på 10 h där man oftast inte hinner äta något annat än smörgåsar efter smörgås under föreläsningar. Kanske efter allt julgodis och nyårslöftet blir det kanske ändring på vårsidan, då skolan planar ut till en kand och ett få tal lektioner.
Ett stort tack till att jag uppnådde målen är tant E som dragit i gång mej och fortsatt hålla igång mej!

En höstdagsrunda







Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg