Slutspurten

I alla fall när det gäller min mans studier. Ännu är jag inte själv där men på god väg. Eftersom han hela tiden och speciellt på kvällen är nersjuken vid datorn och studerar febrilt, så har jag också studerat en del. Speciellt med min pro-gradu som aldrig känns att bli färdig, men i ikväll så skickade jag in mitt första utkast av teoridelen till handledaren å fy vad jag är nervös för gensvaret. Lika roligt som tungt. Om en vecka lär jag veta vad hon tycker. Fram tills dess så blir det en hel del jobb med bebisarna samt en och en annan föreläsning. Försöker hålla mig sysselsatt så tiden ska gå fortare. Så man inte behöver känna sig så ensam. Gud vad min man är skyldig mig kvalitetstid efter den här månaden. Massage, middag, filmkväll och månskenspromenad och listan är ännu lång ;)


Inspirationsbild för mina studier. Försökte se och lyssna på en föreläsning via nätet för ett tag sedan. Ni ser hur det gick...

Kommentarer

Populära inlägg