Leos rum

För ett år sedan då vi började prata hus hade Leo en önskan inför bygget. När vi flyttade skulle han ha ett eget rum och sen en katt. Ett tag efter vi köpte huset och började renovera önskade Leo ett eget rum till sin födelsedag, vilket är ungefär samtidigt som vi flyttar in.

Så nu sätter vi en extra växel för att få hans två önskningar i uppfyllelse till hans 5-årsdag. Katten kommer så fort vi flyttar, då vi adopterar min fars katt som ursprungligen är min.

Jag vill också att Leo ska ha möjlighet att få vara med och bestämma hur sitt rum ska bli. Vet ni vilken hans favoritfärg är?



Jo... orange.

Han önskar sig ett orange rum. Men efter en diskussion så fick jag honom att ändra sig så vi kör svart-vit med orange detaljer. Dock så har det varit svårare än jag trodde att hitta orangesaker. Men nu är tyget till gardinen köpt och väntas på att sys ihop.

Kommentarer

Populära inlägg