Julen 2016

Julen här var ingen hitt. Leo fick feber redan veckan före julen och jag hade operationen på onsdagen före. På tisdag fick resten av barnen feber under kvällen då jag och gubben var på dejt.



 Själv hade jag ont och feber onsdag/torsdag. Och gubben drog på sig 39 graders feber på fredag.
Fredag hade Leo läkartid och fick antibiotika. På julaftonsmorgonen blev det en runda via akuten för att visa upp Alvas andning och höga feber men inget att oroa sig för då sänkan ännu var låg. Och sen åkte vi norrut till svärföräldrarna för att jag skulle få avlastning iom min hand.

Så julafton och juldagen så låg Gubben, Johannes och Alva i feber.  Johannes grät största delen av tiden som jultomten var på besök.




Juldagsmorgonen..... Pojkarna i matchande pyjamasar och Alva med 39 graders feber och sin nya jätte nalle


 

Kommentarer

Populära inlägg