100km/h framåt



Så känns det just nu i mitt liv. Ända anledning varför jag ikväll bloggar är för att jag ändå måste ta fram datorn för att skicka jobbmejl och planera lektioner.

Tack och lov närmar sig sportlovet och dagarna är längre ljusa. Annars skulle jag vara riktigt i botten. Är så förbannat trött hela tiden! Plus att vi har haft några sämre nätter. Nackdelen då alla delar rum, om en unge vaknar så väcker den de andra.


Dessutom har det blivit mera jobb än tänkt då jag ytterligare på mitt heltid har babysimmet. Många förstår inte grejen att jag inte kan sluta, bara minska ner, då jag inte vet hur hösten blir. Ifall jag inte hittar något lärarjobb så behöver jag en liten inkomst från babysimmet. Blir då att dra simskolor och vattengympa igen....  blir nu bara att hålla andan och hoppas att allt på något sätt löser sig.


Å så vår lilla prinsessa som blir större och större för varje dag, Börjar småningom få kris att vi inte har någon baby mera. Leo börjar förskolan nästa år! Måste bara försöka se det positiva i att de blir mera självständiga för varje dag som går.

Kommentarer

Populära inlägg