7/13

I morgon åker gubben iväg på arbetsresa i 2 veckor.  Det var länge sen sist så jag förbereder mig på ett stark reaktion hos barnen. De är alltid lika jobbigt att ensam sköta allt, alla motgångar och bråk. Nu hoppas jag att det finns tillräckligt mycket tålamod och lugn laddat hos mig.
Under helgen har vi bytt ut de sista fönstren på övrevåningen. Så en våning är nu klar. 3 stora och 4 små har hittat sin plats. Jag hade mina förhoppningar att småningom om få börja inreda och söka oss uppåt. Men vägen dit är ännu lång. Elarbete återstår i vårt sovrum, alla fönster ska putsas upp och listas.


Dessutom blir det ä nu mera jobb med de mindre eftersom det blev lite ändringar pga av idiot bygge av förra ägarna.

Nu blir det av försöka överleva dessa veckor på egenhand.

Kommentarer

Populära inlägg