Kort

Jepp... Gymnasiet är över, bara prov och tenter kvar...
Tänkte lägga upp kort jag gjort, nu när jag har tid...





Detta är ett kort jag gjorde åt min mor då hon insjuknade nyligen i cancer, för att visa att vi bryr oss...



Detta är ett kort åt min fästman till allahjärtans dag. Tycker om att pyssla så han brukar få ett kort för varje speciell dag. Han har nu ett X antal på lager *flin*



Detta är et kort till min farmor. Hon fyller nu inkommade vecka hela 90 år, så jag tänke överraska henne med kort och present.
Kortet blev rött eftersom hennes syn inte är den bästa. Guld blev det också eftersom hon tycker om "pråliga saker". Kanske inte färgkombinationen är den bästa, men i alla fall lär hon se kortet.

Kommentarer

  1. Jättefina kort! :) By the way, får jag strecka under i din hälsokunskapsbok? Trean you know? :)

    SvaraRadera
  2. Guld å rött, finns ju int na maffiari! :D Snyggt!(kul att hitt hij förestn :D)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hej Fanny!
    Jag hittade också hit, kul att du å bloggar :D längesen sist , ha d bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg