Min Midsommar

Min Midsomma.... hmm... ha inte varit den bästa.
Meningen var att jag skulle umgås med några vänner på lördagen, men icke så nicke. Min andra hälft insjuknade i feber och själv var jag en aning kraxlig efter en förkylning jag haft. Men lika så bra...

Vi spenderade kvällen tittande på film, eller snarare jag och fästmannen som låg i feberfrossa bredvid mig. Men sådant händer, och ack så bra...

På söndag blev det dags att föra mamma till första hjälpen igen. Hon hadde för ont för att kunna vara hemma. Andra gången på samma vecka som hon befann sig å sjukhuset, and still is...

Vi besökte henne idag, lite bättre än söndags men fortfarande inte bra. Svårt att säga om smärtan beror på cancern som sprider sig eller cellgiftet. Ingen har någon aning då alla är på semester.

Men syster hittade en privat cancerklinik i Hesa, ska försöka få henne dit så fort som möjligt. Men det är svårt eftersom hon är för dålig för att förflyttas änså änge. Men kliniken blir familjens nya hopp mot cancern.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg