För mycket och för lite

För mycket på gång men för lite tid, det är just därför bloggandet blivit lidande.
Begravningen har varit. Och jag vill tacka alla som deltog! Vardagen ha påbörjats, men det är så mycket som fattas.
Speciellt i det nya hemmet. Jag har så många frågor gällande mat och hushåll och jag gråter varje gång jag inser att hon är bort.Min mor är borta, så vem ska en dotter vända sig till då.
Lägenheten börjar urarta sig och snart kommer bilder upp, med en tids tålamod.
Skolvanan börjar också sitta, dag ut och dag in. Föreläsning efter föreläsning variernade med en bok här och bok där. Idag hadde jag dock min första tent. En IT- tent. Vilket inte var bra eftersom jag är urdålig på datorer, vilket också visade sig med ett U. Bara att försöka en gång till.
Men nu ska jag ut och gå med en vän, som vi planerat så länge.

SEE U

Kommentarer

Populära inlägg