Internet

Ni alla tror säkert att jag legat på den lata sidan, men saningen
är den efter 2,5 veckas väntetid är internet äntligen är.

Så mycket har hänt!
Skolan är i fullgång, och jag fruktar alla tentamen, en bok på engelska, en på finska...gulp...
JAG BRUKAR BARA LÄSA EN BOK inte 4 per kurs, vilket innebär a 12 böcker per period + annat.
Inte nog med det är dett catfight för att få tag på de ynkliga fem böcker som finns på biblioteket Puh

Men nu är Babysim på gång. Senaste veckoslut befann jag mig H:fors på utbildning till baby och familjesimsinstruktör. Ser faktiskt framemot att börja med babysim fast en hård och jobbig tid är ännu framför innan dess.
Men sista gången i H:fors med egen bil var det åtminstone. ör min och de andra bilisternas skull...

Bilder kommer sen

Kommentarer

  1. Nemän jaiks, BIL i HESA!? Gosh, tu er noo rada tu!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg