Äntligen hjälp

Idag besökte jag för första en fysioteraput efter en remiss från studenthälsovården angående mina besvär med handen.
Första gången på två, då problemen kom, får jag hjälp. Hittills har jag skickats mellan ena undersökning till den andra. Och så lämnade jag mellan systemet. Möcs skickade mig till Uleåborg, att de skulle lösa, och Uleåborg tyckte att de inte kunde göra någonting, och så var jag bortglömd.
Fysioteraputen tyckte väldigt synd om mig som lämnats i systemet, och hindrat mig att få den hjälp jag behöver, speciellt i så ung ålder. Nu ska vi gå tillbottnen med det här!
Detta har vi fått klart ida, två nerver orsakar problemen. Men var, i handen eller nacken och mycket annat kvarstår ännu. Men hjälpen är äntligen nådd!

PS Åt min aldra första kotipizza igår :)

Kommentarer

  1. Ååå va bra om du får jölp, äntligen!! :) Å kan int fortfarand släpp hä et du int ha iti kotipizza... herrigud :D

    SvaraRadera
  2. Å var int i gooo?! :)

    SvaraRadera
  3. Äntligen!... Hoppas du nu verkligen få hjälp denhär gango! :) Va tyckt du om kotipizza??? :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg