20 idag!

Kan ni tänka er att lilla jag nu är stor?
Idag gick jag över 20 strecket och i nästa gång man vaknar upp är man på 30 strecket.

Jag vill tacka alla mina fina vänner som uppvaktat mig idag!!! Ni förgyller min dag,( å min vardag)! Tack!

Min dag har varit helt underbar. Steg upp klockan 8 och försökte tappert komma igenom en arobic cd, men orkade bara halv vägs. Varför skall man pina sig? Sedan följde ett varmt bad och sedan läsning inför tentamen.
Efter en stund kom min fästman in sjungandes generat med mat på brickan. Ungbröd och bonjor ost, men tee... namm... passa bra efter en halv work out. Sedan kom efterrätten. En hjärtformad kaka ( hemgjord) med marsipan på toppen och grädde på sidan serverat men en old fashion cokis flaska ( ni vet, domdär av glas)
Efter det var det bara att palla sig vidare till skolan...

Sedan plockade han upp mig efter en lång skoldag och vidare av till rosso för en pannpizza. Vi fortsatte jäsa vidare med att handla för den middagen jag bjuder mina vänner i morgon.
Hoppas ni också hade en lika bra dag :)

Kommentarer

  1. åh, låter som en perfekt födis! ha så roligt imorgon!:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg