Back in Vasa

Då var man hemma igen för stunden, detta veckoslut ska man igen tillbaka på förlovningskaffe. C:s farbror förlovade sig 1.4..... vi tänkte länge att det var ett skämt, de har trotts allt varit tillsammans en tid och han fyller 30, vad väntar han på?

Själv har jag mått skit de senaste dagarna, så bröllop igår kunde varit bättre om man inte spytt natten före. Men som tur hade jag flera barnvaketer så jag fått vila upp och känner mig laddad för kommande veckan. C åker bort på tutorutbildning/kryssning på torsdag och kommer hem natten till lördag, vilket betyder att jag är helt själv med Leo... en tanke som skrämmer mig en aning. När jag nattar honom brukar det sluta med att han vaknar efter en stund och vi sitter upp till 1, vilket jag absolut inte vill....

Hoppas det finns folk att hälsa på denna vecka i Vasa så jag skulle ha något att göra. Hör av er om ni är sugna att bjuda på kaffe :P

Kommentarer

Populära inlägg