Brännskadad

Multitasking är tydligen inte min grej. Kom hem igår, stressad över att havreflingorna var slut började jag koka mannagrynsgröt åt Leo halv 9 på kvällen. Han sov till 6 i bilen, ett vandrande energiknippe. Gröt blev aldrig färdig utan jag spillde kastrullen i misstag på magen. Resultatet är ett stort brännsår större än min hand ca 15 cm i diametern på högra sidan om magknappen. Efter en timme med ärtpåsen var det bara att åka in till första hjälpen för det gjorde så ont. Nu har jag just kommit hem igen från hälsovårdsstationen och ska dit i morgon igen. Blir inte mina futtiga blåsor större och brännskadan drar ihop sig så slipper jag åka dit och får åka norrut till nyår. Och jag får kanske börja arbeta som planerat.Vilken jävla klumpeduns man känner sig....

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg