Ibland fixar det sig

Idag är en dag man tror att det är dagen -D. Allt bara skiter sig och man ser inget ljus. Började denna underbara dag med att kattern väckte Leo... Katt f*n har gått på. En smal lina hela dagen och hela veckan ifall de vill överleva. Sen har leo dödatmin teöefonmed sitt saliv, därav en tegelsten som saknar de flestas nr. Sen har gubben och jag max sett varandra i 3h, å de kommer att fortsätta såveckan ut med attjag sticker till huvudstaden med Leo. Så nästa vecka har vi mycket tid att ta igen.

Värst av allt är dock en hemtent som jag lämnade in 3.3.2013.. I slutet av april fick jag redan på att jag måste komplettera, komplettera allt samma dag halvhjärtat och har ännu inget svar av läraren. Hennes  DL är 8.6.  så senaste dåvet jag domen och sommarlov i sinnet. Fick då en överraskning som svängde min dag. Ett mejl, inte från f*n läraren utan .... Ett stipendie att inhämta :). Nu är hösten räddad.

Kommentarer

Populära inlägg