Update

Uppdatering om graviditet nr 2.... Illamående har fortfarande inte försvunnit. Varvas med huvudvärk. Tror att skolan och stressen står för en heldel. Helgerna brukar jag må ganska bra, måndag också men sen blir det bara värre... Nå, två veckor kvar tills det värsta helvetet är över. Då är det bara några lektioner i veckan och man kan helhjärtat sätta sig in i kanden och få den färdigskriven.

Vi hade mammaträff i onsdags från mamma-barngruppen. Skönt med en ledig kväll för en gång skull, fast skolarbetet snurrade i huvudet. Synd bara att maten inte passade och blev ingen vidare njutning. Nu har jag provat på det ställe och kommer absolut inte på min top 10 lista. Under middagen kom det fram att vi är tre väntande mammor. Jag vars beräknadne datum är 8.8 den andra har 7.8 och den tredje har 5.8. Vilket sammanträffande. Kanske nästa träff blir på BB.

Idag är det ishockeymatch, sverige-finalnd, ett måste att se. Sedan bär det av norrut med bröllop i morgon. Tror jag kommer att vara ganska färdig efter helgen denna gång. Och sedan har de flersta sportlov, utom jag skola, tent , rapporter, uppgifter, presentioner och onekligen kanden som är lång i från färdig både man också hinna ta tag i.



Kommentarer

  1. Voi äsch tå du int får buri må na betä :( Men va kul et i er två adä som väntar lillbåni såde paslit ;P KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg