Dött här?

Aboslut! Gubben är inne på slutrakan på sina studier och jag håller på med lite ditt och datt och får varken tiden och orken att räcka till.

Har två uppgifter kar i skolan å då kan jag äntligen ta ut mina kand-papper. Sedan en kurs till i år och så har jag mitt korta biämne färdigt och så återstår det endast två kurser och två praktiken kvar på mina studier, förutom den där Pro-gradun såklart.

Igår spenderades hela dagen på sjukhuset. Storebror Leo fick sina halstonsiller bort opererade och hörsel kollades. Ett heldags projekt som fortsatte in i natten. Men hoppeligen blir det bättre för honom sedan in i framtiden.

 Nästa veckas påskvecka är jag hemma med båda barnen. Ska bli riktigt skönt för en gång skull! Får se om det hinner bli något påskpyssel.

Kommentarer

Populära inlägg