Förändringar

Just nu har jag sommarlov och njuter med att vara hemma med mina barn, men samtidigt är det otroligt spännande inför hösten. Många frågetecken finns och förändringar kommer att ske. För första gången på fem år studerar vi inte båda. Frågan är vad min man gör i höst. Får han fortsatt anställning eller är han hemma med barnen. Ifall, han jobbar så gäller dagis för båda två. Vilket innebär att Johannes redan börjar dagis, eftersom det inte finns något annat val.
Denna sommar har vi gått och kommer också att gå på ett par husvisningar med mål att flytta så småningom. Så vi får se hur hösten blir om det är flytt redan då? Jag längtar så efter något eget, större och stor trädgård där jag får leka med mina gröna fingrar.
Själv är jag inne på slutet. Kandidatpappren är färdigt i vitrinskåpet och magisterpappren är ett långt stenkast ifrån. Hösten för mig innebär slutspurten på mina studier, och ett slut på studielivet.

Och avslutningsvis en bildbomb på vår vardag. Idag är Johannes 10 månader går största delen av tiden nu och har vuxit så på längden att hans fingrar slinker sig över allt.






Kommentarer

Populära inlägg