Studierna nästan slut


Tiden som studerande är inne på det sista. Och då menar jag det! Lämnade igår in mitt sista arbete. Det som ännu återstår av kursen är en diskussion, och så får man hoppas att man är godkänd.

Avslutande praktiken som jag hade före julen är inte heller ännu godkänd. Läraren har inte besvarat min praktikrapport och så återstår där ännu en avslutande diskussion någon gång v. 15. 

När dessa två saker är på det torra, godkända och sturade kan jag äntligen ta ut mina papper. Men nu, med inga arbeten kvar, har jag inlett min mammaledighet.


Såhär har mina kvällar efter kl 20 sett ut den sista månaden. Med boken eller datorn i ena handen och Alva i andra. Både trevliga och gosiga stunder, men många svårdomar och stressmoment har det också varit, 






Kommentarer

Populära inlägg