2018

Sedan juldagen har jag mer eller mindre varit däckad av förkylning. Småningom ger den med sig men jullovet tar ju också snart slut. Typisk!
År 2016 var händelsernas år, med tillökning, fick min examen, köpte hus och börja jobba som rektor.
År 2017 har varit jobbets år. Största delen av året har vi jobbat på huset och hela året har jag varit i arbetslivet.
År 2018 då?
Ett år med några små delmål.
- Ett av målen är att få ryggen i skick igen genom träning. Räcker gått och väl med ett ryggskott varje år. 2018 hade jag tänkte slippa undan.
- Ett grönare liv: innebär mer vegetariskt och närodlat i vår diet. Småningom frångå kemikalier och minska vårt hushållsavfall.
- Med huset ska vi försöka färdigställa våra projekt under året. Inga större projekt framför oss. Dock ska jag ha byggt ett växthus under våren!

Vår nyårsafton 2017




Kommentarer

Populära inlägg