2010 vs 2020

De senaste 10 åren har varit bland de intressantaste, roligaste men också jobbigaste. 2010- talet bjöd på bröllop, 3 underbara barn och ett eget hus och examen och lite resor. Men också en tid då jag förlorade 3 nära, min mamma, fammo och faster.
2020-talet hoppas jag bli mindre händelserik. Jag hoppas vi har mer tid för allt, att luta tillbaka, mer tid för familj och vänner. Och att jag kanske kan dra ner på takten med alla projekt och se upp i mellan.

År 2019 har varit tung på många sätt. Jag börtjobbplats och fina kollegier, gubben lika så. En trötthet har funnits. Och de senaste 6 månaderna har varit av de längst, med illamående, ångest och trötthet. Men 2020 blir ändå ett speciellt år då familjen växer vidare. Vilket känns skönt. Och jag ser framemot morgondagen.


Min familj<3


Syskonkärlek <3


Min andra hälft! <3


Lilla skrutten nr 4 <3

Vår familj

Kommentarer

Populära inlägg