V. 23+2

Idag är jag tillbaka efter en sjukskrivning (timeout) för att bita ihop och köra tills vi haft alla våra framföranden 13.12 sedan hoppas jag ännu orka sista veckan av mitt vikariat.

Illamåendet hänger fortfarande med. Jag har mått illa så länge att det inte enbart är jobbigt fysiskt utan även psykiskt. Ibland undrar jag hur jag ska orka 17v till med denna graviditet. Jag tycker att allt blivit värre desto längre jag gått, högst sannolikt är det biverkningsr av diabetesmedicinen. Har senaste månaden gått ner 1kg i veckan. Nästa vecka har jag mitt återbesök till mödrapolikliniken så då får vi se vad som händer....

Gravidbilder från 23+0. En mage har ploppat fram har man fått höra av kollegerna :)







Kommentarer

  1. Nämen Fanny, vad har jag nu missat :D Stort grattis till att ni ska få tillökning!!! Trist att läsa att du inte mått bra med illamående och grav.diabetes, men jag håller tummar och tår att illamåendet snart vänder så att du kan njuta lite av den här graviditeten också. Och om inte så går ju den där andra graviditetshalvan så snabbt <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg