Nu är valet gjort

Igår beslutade jag mig om var och vad jag tänker studera. Jag valde speciallärare. Varför? Ingen aning, har bara en känsla att det passar mig bättre än barnmorska, men vi får se och det är aldrig försent att ändra sig.

Men nu är allt fixat, möbler och lägenhet. Det är en otroliglättnad över att slippa söka. Vi kunde ha valt en bättre lägenhet och vi gick och såg på bara en ( och det var den). Varför skulle vi göra livet tyngre med alla problem.

Men för tillfälle är livet tungt, tungt av hettan. Aldrig för har jag önskat efter regn så mycket som idag. Att vara ut 6 timmar i solen tar livet av en. Men en ljus sida är att vi äntligen får använda bickini. Adjöss alla ränder!!

Kommentarer

  1. Va skönt att du ha bestämd di! Å bra dzort som kom in på speclärar, ja kom int in tå ja sökt ;)
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt tjejen! Glad för din skull fast ja reij hadd hoppats (jåå, ja er EGO) at naa friendit sko lämm i tärjä mä mi. Nåja, I´ll survive, räkna med våldgästande i Vasa sen. ;)

    SvaraRadera
  3. Jajja, de går så bra så :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg