"aldrig mer"

Idag mår jag inte så bra... Men man får skylla sig själv att man var ute.
Jaa.. nu är de så att jag var ute igår kväll...
Har inte tidigare haft humör av att vara ute å festa, som fattiga studerande gör. Men igår så blev det ändring. Julsitzs på Ollis, men en sak ångrade jag. Att jag glömde köpa en tomteluva. Men roligt var det! Och feelisen på topp.
Jag Konstaterade att klassen är helt super bra, trotts att jag varit negativ inställd till allt vad dom heter tidigare...
Och detta var bara en av de mycket underbara kvällarna vi kommer att ha...
Dock så blev Casey mycket, mycket lidandes med full flickvän igår och en krapulantisk flickvän idag. Men imorogn ska jag vara den perfekta...

Kommentarer

  1. Ohh va skoj att funny er ut å festar imillanåt å!! :) Tu måst koma mä dina tjejer nångång å! :) Du jag och vassen!

    SvaraRadera
  2. Haha... ja he måst vi :) Kanske inte före någon avslutning :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg