Smycke

Jag är så arg och besviken på mig själv. Jag har tappat bort mina kalevala smycken som jag fått av C. Jag har sökt överallt. Mindes att jag hadde dem på farsdagen senaste, tog bort dem vid simhallen före arbetet å sen dess har jag inte sett dem...*tår*
Halsband, armband, hörhängen och ring. Hur kan man vara så klumpig och inte tänkt efter tidigare.
Hela lägenheten har sökts genom från topp till tå, alla kläder å väskor. Bilen har finputsats och vid arbetet har jag och alla andra sökt. Och igår sökte jag i Tärjär... men nej... Evigt borta...'gråt'

Kommentarer

  1. Usch sånt e hemskt. Ja tappa bort min fösta örhengä ja fik åv Joacim på fotbollsplan. Lönlöst att sök i gräsi... Int lika värdefull som Kalevalasmyckä föstås, men påta läng iaf.
    men skojsit e att smyckä tenderar koma fram ett na måna tå man int söker. Hoppas så e falli fö ti! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi får verkligen hoppas he :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg