Veckan som gick

Vi har haft så fullt upp att ingen uppdatering skett.... Visste ni att det var FN:dagen i onsdags? Eller vår 5:års dag? Ja... tänk var tiden går. För 5 år sen var jag en förälskad tjej. Jag tror att ingen då kude veta hur mitt liv skulle se ut 5 år senare? Får se om ytterligare 5 år, om det blev som vi spådde...

Vi firade dagen med att äta på rondo. Ett ställe jag rekommenderar. I går blev det simning i Tropiclandia, jag, Leo och tant Erika. Vilket resulterade i att han sov ända till 9 denna morgon och skulle ha sovit längre om inte pappan i hushållet tyckte att vi skulle göra vettiga saker. I går provade vi också dansa på vägarna i den nya snön. Ett dike han jag med och lite till. Tack och lov så var det ett "platt" dike och bilen klarade sig. Vilket känns som det viktigaste. Så C böt ringar hela kvällen.

Som alla dagar denna veckar har jag skola och varje kväll har jag skolarbetet. Det finns igen egentid i dessa mörka tider. men jag gnäller inte. Jag är inte van. Leo varit helt underbar att handskas denna vecka och en hel del skola har jag hunnit ta igen så länge han varit vaken och jagat katterna...

Leo babysim 2 Oktober 10 mån

Kommentarer

Populära inlägg