Pojken min

Igår var det vändagen, och första gången på fem år firade vi den. C tycker att det är onödigt att fira eftersom jag fyller en vecka före. en jag tycker om vad dagen står för, det är viktigare för mig att fira kärleken än att fira att jag blir bara gammal och grå.

Rosor blev det, mat på Rax, där Leo åt fetaost för hela slanten. Enkelt att vara på ståendebord, de går snabbt och man hittar alltid mat åt Leo. Efteråt blev det nödvändig shopping.

Pojken min bar blivit så stor. Trotts att inga ord ännu har kommit så förstår han mycket mer. Alla bárnlås från köket är borta, och han lyder mycket bra när man säger NEJ...

Men det största är att han lärt sig att bubbla. Han bubblar på babysimmet, i badkaret och i mjölkglaset. Men jag är otroligt stolt. Vi har tränat det nu i ett par veckor på babysimmet, och i onsdags snajjade han det....

Veckosluts tvätt







Kommentarer

Populära inlägg