Utmaningar

För att göra livet intressantare behövs endel utmaningar. Jag har redan ett tillräcklig intressant liv, men trodds det har jag tagiet emot en av mina största utmaningar. Babysim på finska dvs. Tvåspråkig grupp. De som känner mig vet stt jag hatar allt med detta språk, men genom jobbet har jag lärt mig massor. Och hatet för språket har försvunnit. Så nu står två svenskspråkiga tjejer som ledare för en ny grupp babysimmare.

Tips för er som vill babysimmet är att undvik allt från mammalådan. I en grupp på 10 barn har 8 samma handduk från lådan. Mitt tips är att sprida fina detaljer på de man har. Vår mammalåda- handduk ser ut så här och vi använder den varje onsdag på simmet.
En krona till min prins


Kommentarer

  1. Ojj vilken utmaning! Men ja tror du klara i bra - du komber ti lär di så grömt å känn di säkrari på finsk baket dehär. Strongt dzort! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg