Gravid status

Klockan är lite över 11 och gubben och Leo sover, vilket jag borde göra. Men i  stället sitter jag på golvet med paddan i handen och gråter. Jävla hormoner, jävla känslor! Har fått nog med allt som handlar om graviditet. Gubben fick nog för en månad sedan av alla hormoner som hoppande upp och ner, med mina plötsliga gråt utbrott. Nu har jag nått gränsen. Har fått nog att ena sekundn må bra och andra dålig. Att känna sig som en jäkla elefant, stor, tjock och svälld! Var man än är så är ,an i. Vägen och allt är trångt. Inga kläder känns passande och sköna. Inga skor går på en något mera och vad man än gör så är  man så tantig! Haltar och vaggar fram av all foglossning. Orkar inget, trött konstant och hinner inte med sin egna son. Och inte tala på om att nätterna. 2 h sömn  och sedan wc-paus. Ingen ställning är skön, allt trycker och krabaten boxar innifrån. Just nu har jag fått nog!

Kommentarer

  1. Styrkekramar! Va så roligt att se dig i onsdags, du e underbar som du är! <3 Bara att ringa när de känns tungt, jag lyssnar! :) :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg