Jävla kand...

Förra natten vet ni hur det var. Dagen efter blev bara sämre. Kanhandledaren skickade mejl och gav beskedet att språkgranskningen blev underkänd. Nu ska avhandlingen bearbetas och skrivas om, bindas in på nytt och skickas in. Oj vad jag grät den morgonen. Trodde skolan hade paus och fokuset kunde läggas på mig och krabaten. Men nej. Alla planer för hösten föll samman. Klarar man inte en kand, hur ska det gå med en gradu? Täbkte börja mitt graduskrivande i höst där hemma, men nu vill jag inget annat än kasta mig i sängen och dra täcket över mig. Men försöker idag ta mina vänners råd och lägga det på hyllan. Idag har jag ställt och bakat inför lillebrorsans gymnasieexamens kaffe för hans vänner och oss i morgon. På torsdag bär det av mot vasa för en check-up hos barnmorskan. I samma veva blir det att hämta kanden och börja jobba med den igen. I våras hade jag pojken på dagis, nu finns inte alternativet. Idag är det bara 8 v innan vi väntar tillökning. Tills det måste det vara på klart för att inre studierna ska skita sig totalt. Alltså den jävla kanden! Vi får se hur det går, hormonera och humöret samr brist på ork pch motivation hjälper inte.

Kommentarer

  1. Å nej! Skick den åt mig så kan ja gå igenom å titta på den! :) Ja har extra tid o vill så gärna hjälpa dig! Framtiden e nog ljus! Kram, kram, KRAAAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg