1:a veckan

Då var första veckan över i morgon åker gubben igen iväg. Själv är jag vecka 18 + något och full rulle med att överleva vardagen. Helgen har fyllts av illamående och spytt igen. Så ännu inte över. Tror det berodde till en del att gubben var hemma och jag kunde slappna av för en sekund.

Nu återstår en vecka till och allvaret med J inskolning gäller. Blir att besöka dagiset varje dag. Började förra veckan med J drog på sig en förkylning och var bara en gnällspik i slutet av denna vecka så vi sket i allt som hade att göra med dagis. Leo har varit dålig över helgen vilket innebärt att han sovit uselt! Max 2h i sträck. Själv känner jag flunssan och bryter väl ut på allvar imorgon då jag blir ensam igen.

Så om det finns någon rastlös person i Vasa denna vecka så får man gärna komma en sväng (och avbyta lite) så jag har chansen att vila ryggen och benen en aning. Kvällarna är värst då allting känns att ge upp och jag känner mig så gravid.


Kommentarer

Populära inlägg