The bedroom


Mot min vilja fick skrivbordet och studierna igen komma upp till sovrummet. Detta göra att vardagsrummet blev mycket mera harmonisk och ser mera städat ut. Skillnaden denna gång är att det jag som studerar och jag kan ibland hålla lite ordning. För att behålla harmonin i sovrummet har jag försökt piffa till det de senaste månaderna med lite ny konst, gardiner och blommor. Kan i alla fall säga att det blev bättre ;)


Ovanför sängen kom en "ny" konstvägg, som jag hållit på med allt för länge. Nu kan jag väl konstatera att den får duga. Alla bilder har jag ritat eller gjort. * en aning stolt*



Minns i trädgården min som börja så bra? blev helt katastrof med denna sommar. De gröna i rummet består av mina chiliplantor som jag tog in för ett par dagar sedan. Helt snyggt. Å vet ni vad? tydligen får jag några chilifrukter i år om inte Johannes tar dem en morgon...




Kommentarer

Populära inlägg