Uggledosa


Nu har jag äntligen fått gjort en till mig själv eller bullen i magen hur man än ser på det. Lite modifieringar från den förra jag gjorde, se här. Men är otroligt nöjd över båda uggledosorna :)
Har haft foglossningen hela dagen efter att tillbringat kvällen i går på swingeling med pojkarna. Men de sov gått så allt är värt det. Eftersom jag har foglossning kan jag göra de mest utan  att gå, vilket innebär att jag har suttit å sytt och surfat och bara chillat denna fredag :)




Ååå... vad jag älskar att jobba med barnartiklar, babyleksaker, kläder etc. för att man får vara så kreativ. Tänkte någon dag ifall man skulle börja tillverka på beställningen men vet inte var man ska hitta speldosan. Hittills har gamla leksaker fått satt sitt liv till..... Oftast fyndade från loppis för några euro. Kanske någon gång kan man förverkliga någon del av drömmen på sidan av mammalivet då jag inte har studierna nå mera. 


Stackars lille kanin. En IKEA speldosa

Fredag till äran kommer gubben hem i kväll vilket alla i huset i hoppar jämfota över :) Å jag får ladda batterierna igen å bli lite uppassad och bortskämd mellan varven. 


Kommentarer

Populära inlägg