5 mån

I tisdags blev fröken 5 månader. Till äran svängde hon sig för första ( flera) gången från rygg till mage. Tyvärr har den delen varit på vila då vi fick vaccinen igår. Ännu idag märker man att hon är påverkad men inte lika mycket som igår då hon nästa sov hela tiden.



I morgon är det fest. Tog mig i kragen efter ett par uppmuntrande ord och ställde till fest trots allt. Så idag har jag njutit av vädret och stått inne vid spisen medan tösen sov gott ute i regnet. Egentligen perfekt att hon fått vaccinet. Sovit så bra!

Dagen till äran så fick jag även blommor för ett par dagar sedan av gubben.


Men det här med 3 ungar är inte alls lätt. Idag är sista dagisdagen så nu packas allt hem och vi är alla 4 hemma på obestämd. Både spännande och skrämmande samtidigt som jag känner mig helt utmattad redan. Men kanske vi hålls mer friska? Just nu känns det som ungar och deras sjukande förstört de mesta som har hänt på sista tiden. Men så är det, de sämre sidorna med barnen, 2 gånger spysjuka på 3 veckor!

Kommentarer

Populära inlägg