Bakning

Hela denna dag har gått att baka ilag med C. Hans syskon eller eventuellt bara broder kommer hit under veckoslutet så vi bestämde oss för att baka så vi har tillräkligt med godnaker så vi klarar oss.



Massor av nybakat bröd...



och fanny after eight muffinsar :) Ja, dit får det sista julgodiset, å nu behöver jag inte snålas.
Gällande nyårslöften har det gått helt okej. Jag har klarat strejekn med nöd och näppe. Och motionen har gått realtivt bra. Måndag en 5km stavgång och igår cyklade jag på motionscykeln 11 km... inte så mycket men en början åtminstone. Sätter väl mig på cykeln idag om jag orkar..

Kommentarer

  1. Hej Fanny! Ja undrar om du komber på lödan på fortbildn. kursen fö vattengy.instruktörer i jeppis ..?:)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inte. Jag är ingen vattengympa ledare ännu :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg