Nyårs löften

Tyvärr är jag en av dem som avlagt ett nyårslöfte. Har inlett en godisstrejk fram till julen 2011. Fy, usch... vad tänkte jag på. Idag är den andra dagen,å det är så svårt att hålla fingrarna borta när man har en after eight låda i bokhyllan. Men jag testar mig själv, envis som jag är...

Andra löftet, ja, jag har två. Alla kilogram som kommit efter sorg och kärlek ska bort. Igår inleddes ett nytt motionsrikt liv. Så gissá vad - Jag är på väg ut. Detta löfte måste jag hålla.

Julen då.... den har varit som den varit. Men inte den bästa. Vad skulle man kunnat tänka sig. Men den är över i alla fall. Och ikväll bär det av mot vasa. Då fästmannens skola börjar imorgon.

Kommentarer

  1. Veit du Funny, ti godisstrejk e tuffast första 2-3 vikona, saan flyter i åpåå bara. Å tänk, allt gotta smakar ju typ samaleis å fy bajs va sååran maga man fåår tå man itär too much! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag komber ti behöv dett stöd :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg