Inget extra

Oj... vilken tid som gått...
Men det är väl så då man har fullt upp...
På biblioteket är det värsta slaget om att få böcker till kurser, och massvis av min tid går ut att sitta på föreläsningar...
Tyvärr har jag mycket på gång, så mitt bloggande kommer att lida mest. En promenad med goda vänner hitta man alltid å på...
Första prioriterade kursen är Lärararbete utan att klara den får man inte gå på praktik, så bara att digga in. Kursen innehåller 5 böcker varav 2 är finska... suck.. Men det är väl så då man bor i finland... Men kurs litteratur, fy usch... Fackspråk+ tråkigbok kommer jag aldri igenom..

I arbetsfronten har jag fått mera arbete från och med mars då jag börjar dra en till kurs babysim med min förra "partner" (kanske fel ord) och de ser jag verkligen fram emot...

Annat som hänt?? Jo, idag har jag en inte äta beöd vecka...främst pga av det stora och goda brödbordet på peffan. Måste minska bröd intag lite... och igår började jag också ta trappor i stället för hiss...Få se hur länge de funkar (har de flesta lektionerna på 7:e våningen)

Godisstrejekn går hur bra som hälst, kommit till de skede där abstinensen är borta... va skönt :)

Kommentarer

  1. Duktit Fanny, ja saa ju att hallder man bara ut en stånd så er int man så snåål på godis! :) Hihi, men lite gott då o då skadar ju int. ;) Når e du annos påväg hem ti tärjär? Ingen press, men hööödu, ja saknar våra trevliga pratsamma promenader, A LOT! :D KRAM!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg