Servetter

Googlade liter servettvikningar för insperation inför bröllopet. Lite extra måste man göra... men vad f*n... det finns tusental att välja av.... ska man ha fransk lilja eller japansk solfågel??? Bara mera beslut som man inte kan ta före dagen före usch... innan jag sökte satt jag och fundera om jag ska vika "hög" servett som står, eller en låg som ligger... usch....
Jag skulle vilja ha allt perfekt men nej då... vi får se... det är väl C som säger sista ordet då jag inte kan välja :P

Angående maten verkar det vara på klart... måste första checka med dem... som det ser ut har vi fått tag i en förmånlig catering... men jag har lärt mig att man inte ska ropa hej för tidigt. Men i alla fall behöver ni inte vara hungriga... C mormor bakar bröd :P


( detta var dock innan graviditeten)

Kommentarer

  1. Du gör mej så stolt att jag nästan gråter!
    En fucking PERFEKT frukost!! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg