Abort??

Nu har jag en sämre period och därför säkert alla dystra tankar. Men skulle jag vetat för 11 månader sen hur framtiden skulle bli, hur vägen hit skulle vara. Skulle beslutet för 11 mån inte vara så självklart.

Det är hemskt att tänka så, med tanke på vilken fin pojke vi fick. Att han förtjänar inte att få höra detta. Men skulle jag välja idag skulle jag kanske välja annorlunda. Dels för att jag inte är redo för det här. För mycket har hänt under den senaate tiden. Och jag känner mig osäker på att jag gjort alla de rätta valen. Men brukar säga att man växer sig till rollen som mamma. Kanske till en del, men inte helt. I alla fall inte jag. Jag var inte redo att ta ansvar för någon annans liv. Inte nu när mitt egna liv är en liten röra. Jag trodde att jag var redo då, men inte nu med facit i hand.

Kommentarer

  1. Du vejt väl att du får ring eldä koma hijj precis når du vill??! Styrkekram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg