Skötbordet och mamma träff

Först vad de tanke på att vi inte skulle ha något skötbord pga utrymmes brist, men sen skulle vi flytta och fick nya möjligheter.
Vi fick C:s föräldrars gamla skötbord som var modernt för 20 år sedan, dessutom har de stått i förråd de senaste åren och senste halvåret utomhus under tak. Men med lite mål och nya handtag blev den som ny. I går kom den sista skruvarna till sista handtaget så nu är den äntligen helt färdig. Helt snygg blev den. Synd att före bilden åkte med min kraschade dator. Då skulle man se skillnaden.
Idag hade vi också får första mamma träff filket var väldigt givande. Att se och träffa andra mammor i samma situationer är ovärdeligt när man annars brukar vara ensam på dagarna. Så nästa vecka igen.
Synd var det att vi startade i god tid, dock hade jag inte beräknat att det skulle vara så svårt att hitta parkering. Men de var det. OCh efter nästan 15 min sökande hittade jag en varav jag hade böter när jag kom tillbaka. Så idag spenderade jag 35 € i felparkering. Men så är livet, fast de suger. Men stressig mamma och barn med sig, försenad och vinter, så jag är inte så ledsen fast de svider. Det är ändå min första böter.

Kommentarer

Populära inlägg