+ 10

Jag trodde de var sommar, men det kan man inte kalla det. Simksola med 10 graders värme och nordanvind är den kallaste simskolan jag varit med om.... Att pina sig ner i det kalla vattnet så man har svårt att andas och det pickar i hela kroppen.... ett barn frågade idag..." vår jag gå upp jag börjar tappa känseln i fötterna" !? Vad säger det er?????

Leo däremot klarar sig bra med morfar om dagarna. Trotts att väckningen denna morgon låg på kl. 5. Orka en hel dag, jag vet inte hur jag orkar. Men kommer inte orka länge till ifall ingen radikal förändring sker.
C kommer hit ikväll å jag räknar minuterna. Leos utveckling har gått så snabbt fram på fyra dagar. Nu använder han nästan hela alfabetet; baba, dada, tata.... å buu-huu när man är ledsen. Dessutom är stå den nya inne grejjen. Han står stadigt själv om han håller i sig och börjara så småning om ta sig fram längs kanten. Dock inga framsteg gällande krypande. Här ålar vi oss fram, är vi trötta tar vi till rullning. Sitta är kul, men han slipper inte dit själv, ÄN.....


Kommentarer

Populära inlägg