Tärjär

Andra dagen på simskolan är överstökad. Roligt men också tungt. Var kännu på hur det kommer att vara när skolan börjar, skola hela dagen, familj hela kvällen + ev. arbete. Men hittills har jag inte fått några turer både ljust å mörkt.... Pengar behövs, men man får inte glömma bort tiden tillsammans. Blir tillräckligt tungt med skolan. Det är bara att inse att jag inte är någon stålkvinna!!

Idag var det + 14 och regn. Ute i 6h med lite simning. Positivt idag var att knotten och myggorna hållit sig undan. Leo har fått känna på livet på landet och är full med röda prickar och bulor efter de blodtörstiga sugarna.

Jag inser saknaden av min partner, vilken tur vi haft som varit två. Andra dagen och jag suckar av längtan och trötthet.

Imorgon igen, vi hoppas på bättre väder. Men onekligen är det kul. Kul att stå i vatten och blåst. Tydligen är det mitt kall.

Kommentarer

Populära inlägg