1,5 år

Idag blir lillpojken hela 1,5 år.... Började och förstörde dagen med rådigivning+läkare under hans lunch o sovtid. Istället fick han ätan en banan o sova när han kom hem vilket resulterade i att han steg upp först 4. Nu försöker jag lägga en piggpojke vilket lär ta sin tid. Han lider av någon form av seperationsångest så man får inte lämna rummet, så här sitter jag i soffan o bloggar, medan han bara ser mitt huvud. Resan förstörde allt med sömnen eftersom han fick sova mellan oss i 9 dagar. Så nu har vi fått med babysteg ändra den. Nu sover han halva natten i egen sängen... Målet ska bli hela som förr... Senare blir det att han ska kunna ligga själv i sitt rum... Men jag har hela sommaren på mig..


Måtten för idag:
Längd 80,7cm
Vikt: 10,2 kg
Huvudomkrets: 46,6 cm

Kommentarer

Populära inlägg