God morgon!

Leo bestämde sig för att stiga upp redan 7 i morse istället för halv 9. Tog mitt pickå pack och började dagen med en joggintur. Helt underbart. Jag harft stora problem att hitta passlig tid för träning. Leo vägrar sitta i vagnen då jag springer å bara cykling duger för honom, vilket jag redan får när jag cyklar till jobbet. Dagarna är för varma när han sover sitt pass. Kvällarna passar tydligen inte mig heller, hur jag än planerar maten så får jag stickningar ( fast jag har 2h paus före).... Men idag var det lyckad träningsdag men armar så hett.... Tror jag aldrig haft en sommardag med 25 grader halv 8 på morgonen! Börjar så småning om få nog med hettan. Har egentligen haft sol ända sedan vi åkte till turkiet den 2:a maj. Har en del projket inomhus som borde tas tag i.... Men..... Först när regnet kommer kan man med gott samvete stanna inne.

Planen idag är sovpass med fritid och sen cyklande till butiken. C har en lång dag 10-19, så mycket underhållning behövs för pappas pojke.

Kommentarer

Populära inlägg